MTV uudisti koko brändisalkkunsa 2013. MTV3, Sub, Ava, Total paketti, Katsomo ja MTV.FI luotiin uudestaan ja kattobrändi MTV nostettiin kaiken yläpuolelle lupauksella: MTV – Elämyksiä varten.
Projekti oli noin vuoden mittainen ponnistus, johon hyvin suuri osa MTV:n työntekijöistä ja päälliköistä otti osaa. Kaikki materiaali jossa esiintyi logoja tai muuta yritysgrafiikkaa uusittiin, autot teipattiin uudestaan, talo maalattiin, musiikkia sävellettiin ja logoja animointiin sekä tuotettiin valtava paletti erilaisia tunnisteita ja imagofilmejä sekä kehitettiin talon sisäisiä prosesseja sekä teknisiä työnkulkuja ja järjestelmiä.
MTV:n oman tiimin lisäksi projektissa oli luovana suunnittelutoimistona mukana lontoolainen DixonBaxi.
Oma roolini projektissa oli MTV:n Creative Director ja toimin projektin vetäjänä ja luovana johtajana.
Lue projektista lisää:
Summary in English: Finland's largest mediacompany MTV rebranded all of it's channels and brands in 2013. My role in this massive project was Creative Director. 13 channel brands and all their materials and on-air identities and promo packaging were completely redone.